Heb jij vragen, opmerkingen of suggesties? Je kunt onderstaand contactformulier invullen. Wij reageren dan binnen twee werkdagen. Je kan ons natuurlijk ook bellen.
Veelgestelde vragen
In het contact met vluchtelingen kun je tegen vragen aanlopen waar je hulp bij nodig hebt. Een aantal veelgestelde vragen vind je op deze pagina.
Onze servicedesk
Onze servicedesk helpt je graag verder. Bel tussen 10.15 en 12.30 uur en 13.15 en 16.00 uur op 0341 – 460328. Je kunt jouw vraag ook stellen via het formulier onderaan deze pagina.
Onze juridische afdeling is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10.30 en 12.00 uur via hetzelfde telefoonnummer.
Contactgegevens
Marie Curiestraat 35
3846 BW Harderwijk
0341-460328
servicedesk@gave.nl
Financiële gegevens
IBAN-code: | NL85 INGB 0006 9900 56 |
Swift/BIC-code: | INGB NL2A |
Kamer van Koophandel Amersfoort | 411 871 31 |
RSIN nummer: | 804 521 785 |
Adreswijziging
Ben je verhuisd? En wil je na je verhuizing in contact blijven met ons? Geef dan hier je nieuwe gegevens door aan ons.
Hoe kom ik bij Gave?
Gave is per openbaar vervoer bereikbaar met bus vanaf station Harderwijk. Je kunt uitstappen bij bushalte Burgemeester de Meesterstraat en loopt dan nog ongeveer vijf minuten. Met de auto ben je vanaf afslag 13 op de A28 binnen vijf minuten bij ons kantoor.
Klacht
Heb je feedback of een klacht over een activiteit of onze werkwijze? We gaan hier graag met je over in gesprek. Gave wil integer handelen en staat open voor verbeteringen. We zullen daarom ons best doen om jouw klacht zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Je klacht kun je via dit formulier doorgeven of bel ons op 0341 – 460328.